Başlık
Kendine Has Özellikleri ve Sorunlarıyla Türkiye'deki KOBİ'ler
Kategori
Açıklama
Küreselleşme ile birlikte birçok işletmenin aynı anda ürün ve hizmet sunduğu günümüz dünyasında, pazarda başarılı olabilmek için pazarlama araçlarının optimal şekilde kullanılması gerekmektedir. Ama ne yazık ki KOBİ'ler kendilerine has özellikleri ve sorunları nedeniyle pazarlama konusunda ciddi sorunlar yaşıyorlar. Bu alanda araştırmalar yapılıyor. Bu araştırmanın temel amacı, sanayi ve hizmet sektöründe faaliyet gösteren KOBİ'lerin pazarlama sorunlarını ve temel pazarlama faaliyetlerinde etkinlik düzeyleri arasındaki farklılıkları belirlemektir.
Bağlantı Resmi
Derin Bağlantılar
Ziyaret Sayısı
220
Tıklama Sayısı
0
Paylaş
Rapor
Kullanıcı DeğerlendirmeleriBir Değerlendirme Yapın
Şu anda 0 Kullanıcı Değerlendirmeleri
Henüz yorum eklenmemiş, ilk ekleyen siz olun.
SPAM, küfürlü, konu dışı, küfürlü, kişisel saldırı içeren veya herhangi bir türde nefreti teşvik eden yorumlar onaylanmayacaktır.