Başlık
Tüketiciler En Çok Nelerden Şikayetçi Oldu?
Kategori
Açıklama
Tüketicilerin en çok nelerden şikayetçi olduğuna bir göz atalım. Türkiye'de bu yıl kasım ayı boyunca devam eden indirimler sona erdi. Verilere göre, e-ticaret sektörüyle ilgili şikayetler geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 36 arttı ve e-ticaret sektöründe sadece bir ayda 50 binden fazla şikayet geldi. Yıl boyunca tüketicilerin ve markaların heyecanla beklediği "Efsanevi İndirimler" dönemi sona erdi. Bu yıl kasım ayı boyunca devam eden indirimlere odaklanan çözüm platformu şikayetvar, e-ticaret, market ve kargo sektörlerine ilişkin verilerini açıkladı. Platformun paylaştığı verilere göre kasım ayı boyunca e-ticaret sektörüne yönelik toplam 50 bin 206 şikayet geldi. Şikayetlerin yüzde 15'i Şikayetler aracılığıyla çözüldü.
Bağlantı Resmi
Derin Bağlantılar
Ziyaret Sayısı
2230
Tıklama Sayısı
4
Paylaş
Rapor
Kullanıcı DeğerlendirmeleriBir Değerlendirme Yapın
Şu anda 0 Kullanıcı Değerlendirmeleri
Henüz yorum eklenmemiş, ilk ekleyen siz olun.
SPAM, küfürlü, konu dışı, küfürlü, kişisel saldırı içeren veya herhangi bir türde nefreti teşvik eden yorumlar onaylanmayacaktır.